24 March 2018

24 Marzo 1988

I was visiting at the Haddad's when Wilma called and said a bunch of people were at a local bar.  We went and enjoyed a 2 for 1 beer special.  About 11 of us consumed about 70 bottles of beer.  I only had 1 1/2 and, not having eaten, felt buzzed.  Some girls and I went and got sandwiches then to watch Dirty Dancing on video.

Eu estava visitando no Haddad quando Wilma ligou e disse que um grupo de pessoas estava em um bar local. Nós fomos e apreciamos um 2 para 1 especial de cerveja. Cerca de 11 de nós consumiram cerca de 70 garrafas de cerveja. Eu só tinha 1 1/2 e, sem ter comido, sentiu zumbido. Algumas meninas e eu fomos e comemos sanduiches e depois assistimos a Dirty Dancing no vídeo.

Later there was a dance / party for a couple of the college groups, including a live band.
Once again the behavior of guys was baffling to me.

Mais tarde, houve uma dança / festa para alguns grupos da faculdade, incluindo uma banda ao vivo.  Mais uma vez, o comportamento dos homens era desconcertante para mim.

No comments:

Post a Comment