15 February 2018

15 Fevereiro 1988

In my memory I was a very mature young person who didn't fall into a lot of the normal teenage traps.  But after reading so many journal entries dreaming about this guy or that makes me see I was a little more boy crazy than I thought I was (but still not as bad as some girls I knew).  My adult-self looks back and thinks what a waste it all was; nothing ever came of any of the guys I was dreaming of.

Na minha memória, eu era uma jovem muito madura que não caiu em muitas armadilhas adolescentes normais. Mas depois de ler tantos episódios de diário sonhando com esse cara ou esse cara me faz ver, eu era um pouco mais louca do que eu pensava que era (mas ainda não era tão ruim quanto algumas garotas que conheci). Eu como adulto olha para trás e pensa o que desperdício tudo foi; Nunca houve nada com as pessoas com quem sonhava.

And talk about crazy!  Carnaval started!  I went with the Martins to the street parade.  They allowed me to invite a friend - so I invited Rodney.  Apparently we were good friends even though I only have a very vague memory of him.  We were in a covered section so it didn't bother us when it started raining at 11:30 p.m.

E fale sobre louco! Carnaval começou! Fui com os Martins para o desfile da rua. Eles me permitiram convidar um amigo - então convidei Rodney. Aparentemente, éramos bons amigos, embora eu só tenha uma lembrança muito vaga dele. Nós estávamos em uma seção coberta por isso não nos incomodou quando começou a chover às 11:30 p.m.

After the parade I went to the dance at the tennis club, also thanks to the Martins.  I went with Suzi but spent most of the time with Patricia.  I danced for two hours straight and had lots of fun until people started getting drunk or high (lance perfume) and just hanging on you, whether or not you knew them.

Após o desfile, fui à dança no clube de tenis, também graças aos Martins. Fui com Suzi, mas passei a maior parte do tempo com Patricia. Eu dancei duas horas seguidas e me diverti muito até que as pessoas começaram a ficar bêbadas ou altas (perfume de lança) e simplesmente penduradas em você, mesmo que não as conhecesse.

No comments:

Post a Comment