30 June 2018

30 Junho 1988

My trip home was so fraught with airline errors that it was a great distraction that helped me not focus on leaving and getting sad about it.  Overbooked flights, reassigned to flights that already left, asked for documentation that I didn't have and after much discussion determined I didn't need, bumped up to first class seating for my troubles, whew!  Seems like a lot to have navigated independently at 18 years old.

Minha viagem para casa foi tão cheia de erros de companhia aérea que foi uma grande distração que me ajudou a não me concentrar em sair e ficar triste com isso. Vôos lotados, reatribuídos a voos que já haviam saído, pediram para mostrar a documentação que eu não tinha e depois de muita discussão determinou que eu não precisava, esbarrou em assentos de primeira classe para meus problemas, ufa! Parece muito ter navegado independentemente aos 18 anos de idade.

No comments:

Post a Comment