24 May 2018

24 Maio 1988

Even being with the Araujo's and seeing a new part of the country, I was still very homesick and counting down the days.  I was even afraid that my mom or I would die before I could get home and show her how much I appreciated the sacrifices that allowed me to have this exchange year.  Every car ride had me thinking, "x days left if I survive this car ride".

Mesmo estando com os Araújo e vendo uma nova parte do país, eu ainda estava com muita saudade e contando os dias. Eu estava com medo de que minha mãe ou eu morresse antes que eu pudesse chegar em casa e mostrar a ela o quanto eu apreciava os sacrifícios que me permitiram ter esse ano de intercâmbio. Todo passeio de carro me fez pensar "restam x dias se eu sobreviver a esse passeio de carro".

No comments:

Post a Comment